joi, 10 septembrie 2009

O zi.

S-a racit mult vremea in ultimul timp.Daca acum cateva zile soarele isi imprastia razele orbitoare si ucigator de fierbinti,acum vantul si picurii de ploaie isi fac de cap.
S-a si innorat.De mult n-am mai vazut un cer senin,acum e plin de nori.
Se-ntelege...sau mai bine spus,inteleg de ce aceasta schimbare.S-au petrecut multe in ultima vreme si nu numai in viata mea,incat viata mea a luat o intorsatura destul de ciudata pe cat ma puteam astepta.Am iubit-n-am fost iubita,si asta nu e prima oara,si nu va fi nici ultima,pentru asta pot paria.Dar pe langa totul,nimeni din jurul meu nu parea fericit.Toti aveau problemele lor,unele mai mari decat ale mele,unele mai minore.
Cert este ca vara m-a epuizat,caldura,stresul..totul.Am dat prea mult din mine si n-am primit nimic in schimb.Iubire-Sila,cam asta a fost intre noi doi.Si chiar daca refuz in totlitate,ceva in mine a mai ramas,acel stop de fericire de pe vremea cand eram impreuna.Si de-ar fi sa ne mai dam o sansa,m-as rani singura pentru ca am avut parte de asta de prea multe ori.
Totusi,ceva in mine s-a dus si nu are de gand sa se intoarca prea curand.Ceva ce numim sentiment pentru persoana opusa.Mi-a fost destul..Si nu ma chinui sa ma ridic intrucat adevarul e ca nu am ajuns niciodata jos.A fost doar in mintea mea si asa va ramane.Nu va atinge niciodata realitatea.
As vrea ca...as vrea ca soarele sa-mi coloreze din nou pielea alba..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu