vineri, 2 aprilie 2010

Buna seara!
Ar mai fi fost cazul sa mai scriu si eu pe aici.Am fost plecata multa vreme,mi-am deconectat 'aparatele' si m-am retras incet spre acelasi loc in care ajungem toti odata si-odata: subconstientul.
M-am saturat de realitate,e mereu atat de inselatoare si totusi,atat de certa.Si-mi dau seama ca nu vreau sa ma intorc,si ma gandesc ca daca un lucru pare sa fie prea bun ca sa fie adevarat,poate chiar asa este.Si ma-ncred.Naiv,asa-i?Da-mi place!I mean,you can slap me if you want,I won`t wake up.
Si totusi,ar trebui sa ma intorc?Da..Am lucruri neterminate aici,lucruri pe care nu toti le poseda si poate chiar si oportunitati,ce zici?
M-am saturat,va spun sa tot muncesc si desi mi se pare aiurea,unora nu li se pare.Muncesc ca o proasta si ma hranesc din ce in ce mai mult cu iluzia ca voi fi de asupra celorlalti.Nu,nu.Nu e vorba de societatea noastra.Sau poate.E vorba de latina mea.Scumpa mea limba si imi fac sperante,ca orice copil care-si ia locul 1 pe judet.Oare imi voi da vreodata seama ca lupt impotriva a minim 45 de persoane +/- cunostiintele mele?Fuck this shit.I`m tired,toooo tired to bring it down.Anyways,wish me luck,in 4 days,I`m doomed.
Sondaje de opinie?Sa mai pun sau nu o parte din romanul pe care il scriu?
Have a good night,ppl!See you in...amm a few days,I hope I`ll have internetz there.G night![pusilai!mai ales ilincai,stie ea]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu