marți, 9 iunie 2009

Un trecut uitat,uitat,uitat.

O mie de ganduri,o mie de vise,o mie de vorbe nescrise,nu-mi ajung…chiar nu-mi ajung sa-ti spun doar doua cuvinte simple ce se zbat in sufletul meu:’Te iubesc.’.O mie de dealuri,o mie de campuri,o mie de munti,o mie de tari,o mie de mari,o mie de vai,o mie de oceane as traversa doar ca s-ajung la tine..Sa te simt din nou langa mine,sa stiu ca oriunde te-ai duce,m-ai duce si pe mine…10 milioane de oameni as infrunta intr-o secunda doar pentru tine,sa te stiu bine..in regula..

Si dac-ar fi sa ard,mi-as aprinde apele,doar pentru tine.
Si dac-ar fi sa-nghet,mi-as ingheta valurile si-as suferei,doar pentru tine.
Si dac-ar fi sa m-afund,as inunda pamantul gol cu stropii mei,sa dispar,doar pentru tine.
Si dac-ar fi sa zbor,m-as evapora spre cer,doar ca s-ajung la tine.
Si dac-ar fi sa raman,as curge-ntr-un pahar,doar ca s-ajung in tine.
Si dac-ar fi sa plec,n-as opri o clipa cascadele,doar ca s-ajung inapoi la tine.
Si daca toate aste-ar fi,as sta si-nchisa,inchisa mereu in inima ta.

2 comentarii:

  1. @ -> Si dac-ar fi sa sfarsesc , as sfarsi gheata din sufletul ta sa realizezi cat de mult te iubesc .

    :)). Pam pam.!XD

    RăspundețiȘtergere
  2. Si dac-ar fi sa ard mi-as alina cenusa in bataia vantului si mi-as strange manunchi de scantei sa-mi vad poteca intoarcerii in mine ...

    RăspundețiȘtergere