miercuri, 29 aprilie 2009

Si trandafirii au nevoie de iubire.

Nu ma prea am cu blog-urile dar in fine.fie.
Ce voi pune mai jos e o parte din evenimentul prin care am trecut nu cu mult timp in urma.
'Ai trantit usa.De ce-ai trantit-o?Nici macar o privire?Nu.Vrei sa zici ca n-o mai merit nici pe asta?Da.
Am gresit,bine?Te-am iubit,e bine?A fost prea mult.Dar ce-ai facut?Te-ai ascuns,lasule!Sub spinii mei,te-ai ascuns.Te-am aparat.Da,am facut-o pentru noi!Si tu acum ai plecat.Si tu?De ce tu?
Si nici macar cafeaua,da,cafeaua acea rece n-ai baut-o!Nici macar un "te iubesc" n-ai scos.Nici ziarul n-ai citit.Si-ai taiat si portia de apa trandafirului?Cu ce ti-a gresit el?Eu poate da.Dar el de ce?Si trandafirii au nevoie de iubire,asa ca noi.Ah,scuza-ma,pe tine te iubesc toti,asa-i?Numai eu nu.Eu sunt aceea care distruge pana la urma,nu?Da,stiam,stiam,nu-ti fa griji.Cate am invatat cu tine..Si fara tine.Eh,uite ca acum imi vin toate-n minte si-ncep sa uit de noi.
Dar totusi,a fost vreodata acel ceva,caruia sa-i spunem "noi"?Spune-mi sau taci.N-am nevoie de cuvintele tale!Te injosesc oricum.Mai mult decat inainte.Off.De ce-ai distrus totul?Nu sunt eu de vina pana la urma.Tu m-ai facut sa gandesc asa!"Va fi bine",hai nu mai spune?Mi-ai numarat cumva lacrimile sau le-ai sters cu batista rece,uda?Scuza-ma din nou,tu le stii pe toate.Eu nu stiu nimic.
Aaah.Si daca tigara ucide,ce-ti pasa daca ma va ucide ea?"Bine,te las sa-ti futi plamanii."Daaar lasa-ma o data,da-mi drumul de la mana.Nu ma fa sa ma uit la tine,caci inca ma doare cum ma privesti!Tu nu stii!!Nu ai stiut vreodata!Nu,tu nu vei sti vreodata!N-ai trait in locul meu.Tot ce-ai facut e sa-mi tai aripile!Da,si asa m-am obisnuit sa-not,fara tine.Caci de la zbor tu m-ai privat.Ah.Esti un nenorocit!Da,asta esti!Un nenorocit pe care inca il mai iubesc.Daca tot ai intrat in inima mea,de ce nu iesi o data!Asa ca sa fie mai bine pentru amandoi..Du-te.Da-mi drumul odata ti-am mai spus!Taci!Taaaci!Nu vreau sa-ti aud glasul inca o data!Ti-am mai spus ca ma doare!Ce nu intelegi?De ce ma faci sa sufar?Ma-njuri si pleci,te-ntorci si ma-mbratisezi din nou,ma pastrezi si ma arunci,ma cauti si ma gasesti.Ei,n-o sa ma gasesti si-acum.Plec,da,plec!Dar lasa-ma odata..

2 comentarii: